Friday, April 15, 2011

JOM CAKAP PASAL CELEBRITY2 YANG AKU MINAT JOM2

uhum kalau nak borak pasal artis2 nih mmg sumpah tak abes.. 
silap2 time aku mati nnt pon mulut aku terkumat kamit duk sebut nama dyorg.. 
wah cantu pulak!!kiddin2

basically,,aku ni seorg yg meminati seseorang atau sesuatu yg terbaik atau number 1 dalam apa jua aspek..
contoh eh aku bagi..
dalam bidang nyanyian la.. aku mmg takleh nafi yang aku mengagumi suara hebat dak nihh..nih gmbr dye




the incredible christina aguilera!
malas nak cter pnjgn sal dye sbb mmg semua nya bagus2 belaka..

umm kalau pelakon plak.. yg laki aku minat 



johnny depp!! amek kau! dye lau belakon..mcm2 watak dye bawak.. tnya je aku apa sal dye..kompom aku boleh jawab..lalalalla

next..pelakon wanita.. hehhee jeng3...


megan fox! sexy tol lady boy nih..ehh!! terpecah lobang pulak..
ok2
kita lupakan sal tuh..
lau bab2 modeling lak..aku minat ,,ni hah dye.. alessandra ambrosio!
the 1st supermodel!
kalau model laki..jeng2


tyson!
aku jugak meminati suara david archuleta..jap.. nih gambar dye


asyik international jer..
ok2..kalau yang local pulak..
ofcoz la kan...


dato' siti nurhaliza

apa lagi erk?? hah!!! x lupa k pada..


christiano ronaldo! the best football player! tapi sedeh la ko woldcup taun lpas!
ok2..tu jer untuk rini k? daa =P


No comments:

Post a Comment