Friday, April 15, 2011

PROBLEM JER..KENAPA ERK?




apa yang pening sgt??? semua org ada mslh.. BESAR kecik sederhana medium large size semua ada...
yang tinggal hanya the way we control it..cara nak setel..
apa cara korang hah?

hah..cara aku yg pertama!!!


karaoke..sumpah aku suka mnyanyi..org ckp kalau mnyanyi selalu.. otak kita boleh ringan.. tak berat..nak pikir prob2 yang ada..
ni pulak apa org tua cakap..
kalau menyanyi lam tandas..ilmu kita makin tawar tau..makin kurang..
do i care???
wahh giteww kan..!!

disamping itu yer hadirin dan hadirat!!
aku kalau ada prob.,..aku akan..


tgok movie..sorg2 pon ok.. lau ramai2 tak best sgt..aderr????
selain itu yer warga dewan..aku kalau stress ke apa ker.. aku akan ker.. 

GYM!!! tak celebrity fitness pon takper.. gym2 kat bwh aptment pon jadi lah...
LAGI!!! aku akan kluar umah and kalau dapat gaji ke apa ke.. ni dier....



SHOPPING...NTAH apa aku beli pon aku x sedar..jnji aku puas..!!



selain itu yer hadirat!!! aku sgt suka
on9!! mcm2 aku ada.. facebook,twitter..myspace(sedeh)..pocodot..ym..tagged..
mcm2 lah...

and then..
aku jugak suka 


CEKELAT AND ICE CREAM!!!


YEAHHH!!!! umm... jap2... ini jer yg korang pikir seronok kan????
apa2 punn..yang paling penting yer korang..ingt nih...


sembahyang lima waktu..jgn tinggal!!! ok.. esok aku post lagi k??? see yaaa!!!

No comments:

Post a Comment